torstai 16. lokakuuta 2014

Teinit vs äidit

Hermeettisen hyvää huomenta!
Kyllä nyt työntyi palkokasvi syvälle kirsuun, meille on flytannu teiniprinsessa. Aatteleppa omalle kohalle! Semmonen inisevä ja vinkuva karvakasa. Sotkee kaikki paikat, levittelee lelunsa pitkin huonetta, omii mun ihmiset. Tunkee kuononsa joka mestaan, mielellään aina meikän eteen. Ja varsinkin, kun ollaan lördarii jakamassa...

Kelatkaas ny, tähän asti skidi on steppaillu snygisti meikän perässä, venannu vuoroaan ja ottanu muutenki lungisti. Nyt se loikkii lenkillä ku hermoheikko sähköjänis...mua nii hävettää, ja ihmistä kans. Jos se näkee kundeja, se heittää häntää syrjään ja ynisee, haukkuu ja hilluu, voi tsiisus! Ei niin mitään tapoja, äly iha ämpärissä. Ny on meikän äippäloma niinku ihan officially ouver ja gudbai!

Jos mä ny joskus ihan toosi harvoin ilmaisen kiintymystä sohvatyynyä hytkyttämällä ni tää skidi on meikän selässä köyrimässä samoin tein, ei niin mitään kunnioitusta aikuisia kohtaan. Must tää olis ihan ehdoton nou nou, mut ei, kersa senku rynkyttää menemään.

Sit viel, ehkä supernolointa ikinä: skidi repii hygieniatuotteet pöksyistään ja aamulla ne on mutusteltuna myttynä pitkin lattiaa, revi hei siitä! Niinku näyttäis ihan siltä et ois kaikki valot päällä, mutt ei ketään kotona. Tää on nyt niin tätä, mutta näillä mennään eikä meinata. Mähän oon aina ollu ihan supertottis, en voi tsennaa et mul on tommonen jälkikasvu. Ihan isänsä näköinen, mut ei haittaa, ku on terve.

Ei täs sen kummempia, terkkuloita T: Säde

P.S. Siis hei mutsilt jäi tää kone auki ja mun on khyl ihan pak-ko sanoo tähän haiseva vatsalause, niinku sillee. Mutsi, sä oot noloooo. Miten sä voit väittää, et meikä ois joku teiniprinsessa, oumaigaad nevö! Ja ihan pokkana sillee valehtelet. Ite nylpytät sohvatyynyy, oot nii nolo mutsi, mä yritän vaan repii sut veke siitä. Sit sun pitäs vähän vahtii noit linjoi, et sä tartte mitään jauhomakkaraa, mä oon kato nuori ja mulla on hyvä aineenvaihdunta ni mä voin syödä, ei kato kalorit tartu. Ja niist hygieniatuotteist: et tajuu mtn: mä kreaan, teen tutkimustyötä imukyvystä ja sillai...

Ja mä oon kuullu et sä olit teininä ihan hirvee töyhtöhyyppä ite: karkailit, et totellu, vedit hihnassa. Joo oikee superkultsu...ei tod! Älä mutsi ala tai niinku sillee mitään.
Ai hei, mun pitää ny mennä, tost menee joku kundi ihan varmana koht ohi.
Kivat sulle! T: Helmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti