lauantai 8. marraskuuta 2014

Säde ja deittipalsta

Jeespoks pallinaamat!

Mul on tylsää, skidillä on puolukkapäivät, hilloviikot, mökki remontissa ja maalarit käymässä. Mä en pääse toteuttaa itseäni koirapuistoon, hakee uusia kontakteja ja sillee. Mä oon tämmönen viriili narttu, uhkee beibe ja kaikkee. Pitäs päästä tapailee uusia tuttavuuksia, ystäviä kun ei ole koskaan liikaa. Mä laitan ny tänne oman senssi- ilmon, jos vaik tärppäis :)

Moi, moon Säde 3vee ja 4kk kultsunarttu stadista, ehta blondi, 32 kiloo elämäniloo. Siis hoikka ja pitkäsäärinen, melko bodattu ja treenattu mimmeliini, kauniiksikin kehuttu! Meikäl o pitkä fleda ja erittäinki snygit pöksyt. Mullon yheksän skidii, mut se ei oo rasite. En etsi lapsilleni isää, heillä on jo se, jossain tuol Pohjanmaan perukoil.

Arvostan syvällisiä keskusteluita, intiimejä hetkiä sohvatyynyn kanssa ja voimahaleja. Diggailen pitkiä metsälenkkejä ja kuutamouinteja. Riistaviettisyys on syvällä, jos koet sen, ois iso plussa. Etenki kanit ja fasaanit saa mut syttymään.

Jos nyt jotain negatiivista pitäs hakee, ni mä oon yh-mutsi, mullon himassa yks skidi, mut mul on hyvä tukiverkko, sun ei tartte kantaa siit taloudellista vastuuta. Mä hoidan kyl omani.

Koulutuksena meikäl o pentukoulu, TOKON alkeet ja jatko, kaverikoiratoiminta ja elämänkoulu tiätty. Olen muuten maisteri, uimamaisteri.

Etsin seuraa tositarkoituksella, seropit ja kaljupäät älkööt vaivautuko!
Sinä lihaa syövä heterokoira, villi ja vapaa, löydänkö sinut näin?
En pure (ainakaan heti)!
Mun motto on: Joka kuuseen kurkottaa, sitä tikulla silmään, tai jotain....
Sulla pitää olla päräyttävä pärstäkerroin, pätäkkää povarissä ja pitkät pökät.
Noutaja ois kiva ylläri...

Älä kulje onnesi ohi, jepuliskeikkaa Säde



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti