perjantai 12. joulukuuta 2014

Yleisön pyynnöistä huolimatta: Matkailu avartaa

Moron!
Moon ollu viime aikoina aivan uberasiallinen, ni eiköhän panna porukat nauramaan, ehkä ja meibii, ai dount nou :) Huumori on vakava asia...sou not.

Meikä ja mutsi ollaa päässy ookailee viime aikoina. Eka me lähettiin dogishowhun Kangasalalle, eiku Kankaanalle, eiku...oumaigaad wotevö, joku mesta tuoll landel.
Oltii molemmat iha sekoi, ulvottii vaa riemust takapaksiss, sit goisattii ja taas ulvottii. O nii glaiduu päästä kruisailee. Si hönkötettii ja vedettii nii maan perusteellisesti, et meinas mennä jengilt palkokasvit kirsuu. No, höh, ihan tsiljoona frendii, eikä ees, taaskaan saanu painii kenenkää kans.

Semmonen jumaleissoni kokonen heppahalli, hirvee meno ja hauke joka suunnasta. Siel venattii ja tsitattii ja ihmispappa sai hepulit. Se sano et se antaa mielummin leikkaa klabbin ilman puudutust ku tulee yhteenkään koissumessuun megeen, evö. En tajuu mitä se rages, eix se diggaa lihapullist?

Sit meikä kävi taas hölköttää rundii mun frendin Niinan kans, sit hölkötin uudelleen ja stondailin sillee iha sikahyvin. Se dumari väitti et meikäl o kierot etutassut...kierot silloli öögät, sanon mä.  Mutsi kävi kans, mut vaa kerran, silloli dumarin mielest lituskat tassut...oumaigaad! Meil o khyl iha priimat tassut! Se ei kyl oikee digannu, meitsi o iha häpi mis vaa, kuhan tulee niit lihapullii. Sit lähettii taas ookailee. Taas me ulvottii siel takapaksis, sit goisattii ja taas vähä ulvottii. Sit oltii himas.

Viime viikonloppuna taas föönattii ja puunattii sillee sikapaljon, mä olin et jee, taas lähettii kruisailee. Nyt mentii ihan superhypermegahalliin, biljoona frendii, eikä taaskaa saa siis sillee hilluu, boooring. No meitsi otti jo chillimmin ku siel Kankaanalalla tai wotevö ny olikaan, ja taas mä sain vetää sitä rundii siel kehäs, nyt yhen kivan Ailin kanssa, silläki oli herkkupullii messissä, ai et mä diggailin. Tää dumari oli superkiva, mä olin ihan pähkinöinä ku se mua rapsutteli. Se vaa kehu meikää eikä mitään sillee negaa heittäny. Eikä varsinkaan mistää tassuist! Sit mä pääsin himaa goisaa mutsin viekkuun.

Sit tuli katastromppi: mude lähti ilman meikää johki. Mä sillee niinku tavallaan vetäsin ihan hirveet hysteriakohtaukset, ulvoin ja huusin ja haukuin ku sekopää mielipuoli. Tiesin khyl et mamma saa lihapullii, enkä mä päässy, ihan epää. Onneks se tuli himaan aika pian ja toi ihmisäipän kaa hermeettisen kasan herkkuja. Se oli stondaillu vaa rapsuteltavana pari tuntii, semmone oranssi huivi kaulassa, eikä ollu saanu ees niit lihapullii. Onnex me saatiin sit himas kumpiki herkkui.

Ollaa me vie menos Korso Cityn ankkikselle sunnuntaina 14.12.klo 15. Siel mä saan sit khyl hilluu, meikän broiditki tulee messiin ja monta muutaki dogifrendii. Khyl taas kylillä sattuu ja tapahtuu, ku meikä o hollilla, voin kertoo. Mä skrivailen taas ku kerkeen, koko ajan pitää ookailla ja kruisailla johki.

Tämä oli tässä ja loput paketissa t Helmi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti