keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Häpibööddei tu mii t Hemuli

Dodii!
Meitsie ei oo kerkenny skrivailee ku on ollu sillee niinku tai jotai joku joulu ja sit toi ihmisäippä on ehtiny meikän kaa vaa chillailla ja rapsutella magast soffalla, et sillai.

Lähin täs skrivaa ku on nii vaikeeta. Oon sillee niinku ehkä meibii iso, ja sit toisaalt taas en.
Meikäl o vissii ikäkriisi. Kattokaas meitsi täyttää huomen Y H EN kokonaisen V U O D E N!
Siis meikän klabbit o dallannu täl pylpyrällä ihan 365 ja 24/7 DAA-A!
Tai no ei ny tiätty oo kukaan dallannu 24/7, hitsin pitsit, eihän ny kukaan jaksais ees, hei...enkä ees vinee tai jtn.

Ai nii joo, se kriisi: Kattokaa ny, meikä on silleesti skidi ja sit nou. Mähän oon ihan törkeen siisti muidu, lyhytnokkanen noutaja, snygi karva, sikasiistit tassut ja ihq. Sit mä oon ihan hervoton beibe, siis oikeesti: goisaisin vaan ihmisäipän kainalossa piereskelemäs ja ynisen ku se lähtee aamul menee.

Äskön oltii ulkona dallailee. No on snögee ja dogei ja mutsi. No pitää äksönii saada, et hei, meikä pistää siin painiks. Sit toi ihmisäippä jotain ragee jotain et ei Helmi, ei. Mude loikkii panikoksessa pitkin hankia ja meikämandoliini vetää perässä. Sit ihmisäippä vetää lipat ja istuu siel hanuri märkänä lätäkös. H Ö H! Ja sit se komentaa, et iso tyttö, kuka riehuu.

AI MÄ VAI? Meikäreikä on hikisee yhen vuoden ja sit pitäs olla kikkapussi täynnä judeemeit et oon jo ihan iso mimmi ja osaan sillee mukamas käyttäytyy. Sanokaa, jos olen vääräs, mut ei oo reiluu. Mähän oon iha skidi viel.
Paitti ku tulee jätkii vastaan, tai pitää uhoo tai mä vedän rallirataa. Meitsi o tuutausariviistois ja yksvee, revi siit rispektii!

No, joo, sit mä viel lenkil purin hihnast ja yritin loikkia ihmisäipän syliin...iha spedee, sano äippä.

Khyl mä luulen et noi tyypit silti diggailee meikää. Hei, ehän mä ees enää kuseksi kenkiin enkä väännä tordoo inee. Enkä ees pureksi muuta ku meikän äippää ja hihnaa, joskus.

Mä niin venaan et huomen tulee nakkikakkuu ja lördarii ja jtn muutaki ylläripyllärii, mut ei hei pliis mitään terveyspatukoita meikälle.
Ainii ja ihan hermeettisen häpibööddei mun broideille ja systereille, toivottavasti teki saatte koissukarssuu sun muit herkkui. Iso lipasu teille ja muistakaa, ikä on vaan numero, YKS numero

No ziiz äksdee ja lollero! Hemppa
                                             Täs o meikä, ku ei tarvinnu viel mitää osaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti