lauantai 9. toukokuuta 2015

Äitinpäivää t Säde

Heippatirallallei vaan kaikki!

Meikän o ihan pakko skrivaa, ku äityleitten oma päivä o huomenna. Mähän just hiffasin, et hitsinpimpulat, mähän oon kans mutsi, oikee suurperheellinen sellane, Meikäl o yheksä skidii, ja iskä o käyny vaa kerran kääntymäs. No, niihä se koissumaailmas meneeki, iskä lähtee, mutsi jää. Ja sit lähtee mutsiki, omaan himaansa ja skidit pitkin maailmaa. 

Meikäl o tosiaa yheksä skidii: Roope, Taavi, Eelis ja Onni o jäbät. Mimmit o Helmi, Helmi ( ei oo vitsi), Manta, Wilma ja Charlie. Mä oon nii ilonen ku niillon kaikil ihan superduperyberhienot himat, ja niit rakastetaa ihan kybäl.

Roope budjaa tos Vantaal, sillo iso piha ja hieno hima ja putsku, mis kaivella (sen ihmisäippä ei oo khyl ihan samaa mielt sen puutarhataidoista). Meikä o vakuuttunu et siit tulee seurava dogipuutarha masteri...

Taavi budjaa Namilassa, ja vetää siel ihan oman shown broidinsa Touhon kanssa. Ei oo tylsää hetkee kellään, ku Taavi Tapsukka o maisemis. Siinon jäbä mamman makuun :)

Eelis o touhupetteri numero uno, aivan valloittava kaiffari, asustaa Heksan kanssa, joka on viel isoil näyttämöil ständappikoomikkona joskus. Eelis-pojassa on samaa koomikon vikaa.

Onni o meikän broidin Kamun kans samas himas. Niillo iso kämppä ja paljon hillumistilaa. Onni o hieno jäbä, melken ku meikä ja Hemppa. Mä goisaisin ja Hemppa riahuis...Kamu vetäis zetaa ja Onni puris korvasta ja sillai kai.

Sit o meiä Hemppa, ei tarvii sanoo mtn. 

PikkuHemppa budjaa kans Vantaal, se on ku mä, ottaa lungisti ja elbaa. Siit tulee mamman veronen kultainensohvaperuna.

Mantal o isot suunnitelmat, se o maailman ekaks parhaiten koulutettu, ja siit tulee vissii semmoi hypokoira, iso rispekti. Manta o kans toosi älykäs, mamman parempi painos.

Sit o Wilma, se budjaa täs lähel, ollaa joskus nähty koissupuistos mut en tiiä sen enempää. Vissii se kadonnu lammas...

Charlie budjaa Porvoos, se o maailman kiltein ja tottelevaisin typykkä, diggaa juosta ja pelmuta ihan eniten.

On meikäl hienot kakarat, mä oon niist nii ylpee. Niiton kliffa nähä aina ku treffataan, paitti jos on jätkii ja meikäl o juoksu...

Sit on meikän ihmisäipän kaks kaljuu skidii, ne karvattomat: Lotta ja Laura. Ne on ollu meikän elämässä aina. Ny ne ei budjaa enää meiän kans, mut aina ku ne tulee ni mä ja Hemppa mennään ihan pähkinöiks, on ne nii raksui <3

Hyvää äipänpäivää vaa kaikille kaks- ja nelijalkasille, meille tulee huomenna koko ihmissuku kylään t Säde ja Hemppa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti