keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Äidinrakkaus

Hautsikavauvvau!
Meikä o födannu, moon täällä, vihdoin ja viimein ellei sekunnillee tai jotaijotai...

Siis meikä, moon Vili, muden ja systeri Hempan uusin aluevaltaus.
Tömään, isopäpälä ja bikfuut! Hempan iha ja ainoo pikkubroidi.

Meinas khyl ottaa alkuunsa ohraleipä tai joku kluteeniton pötäkkä tai riisikakku, mut selvittinhän siitä.

Ny meikis o muden maitobaarin iha paras asiakas, aina paikalla ja iha koko ajan läsnä. Baari o oupen 24/7 ja vähä enemmänki.

Mamma o pariin kertaan meinannu liiskaa meikän, ku o loikannu pentuloodaan, mut onneks meikiksel o iha himmee sordiino. Kiljun ku Merkurin fredi tai joku peto ku se astuu meikän hännälle.

Sit soon iha et soriheisorii, ei ollu tarkotus...juu kiitti vaan mutsi, meikä o semmonen kilonen kultakimpale ja mude painaa pauttiarallaa rapiat kolkyetkiloo, et huhhuhuhhhh vaa teilleki.
Vähä vois tsiigaa...

Hemppaa meikä ei oo viel nähnykkää, tai no eihä meikä nää viel juurikaa mtn, ku ei oo ees öögät auennu. Simmut o iha ummessa viel, sillee klousd ja sinnepäi...

Venatkaa vaa ku meikä öpnaa öögat ja lähtee liikenteeseen, ihan varppina oon koko pentuloodan kunkku, vapiskaa frendit!

No ehkä meikis sit hiffaa et mude siel vaa o! Kai ny oon kunkku, ku ei siel ketää muita mun ja mutsin lisäks ees budjaa.

Mut ihan vannon et meikäst tulee kunnon keisari, kultsujen komentaja ja skidi Napoleon.
Ehkä toi mun oma perhe pistää mut sit ruotuun, joku kaunis päivä.
Hemppa o luvannu jeesaa siin hommas.

Piti viel sanoo, et mun Säde mamma o ihan tö best, ja ispä Hessulle terkkui!
Wit laav Vili tömään




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti