perjantai 15. huhtikuuta 2016

Vili tö pusukaveli

Molo flendit!

Meikäl o ny paljo asioita!

Moon koht viis viikkoo ja äksönii alkaa olla ihan helmeettisesti!

Meikä o oppinu pussailee likkoja, meiän kasviksen luona budjaa semmonen Usva, sitä mä pussailen paljo.
Sit mä mielelään pussaan kaikkien tyyppien valpaita, ku ne dallaa siin meikän kilsun eessä.
Vähä jos käyttää naskaleit kavelina, ni heti ollaa kaljumassa, et A U U U U!!!!!!

Mähä vaa pussaili, iha vähä, sillee skidisti niinko...

Mammaa mä kans pussailen, etenki niist tisuleista. Niit ei passaa puleksia yhtää, muute mamma suuttuu ja lähtee menee, kiipee nojatuolii jemmaa meikän pulukalustoo.

Sit mä oon oppinu mulisee. Eteski meitsi mulisee kasvattajan jumppalaitteelle. Sitä voi myös puleksii, mut sei sano mitää, ovvaa siin.

Ihme, ku toiset kaljuu ku niit puleksii ja toiset sittei olleskaa.

Oon mä ollu piha nimises paikas myös. Siel oli semmosii vihleitä, joita kans pysty puleksii. Ne vähä nipisti kielestä, en puleksinu pitkään. Sit tuli hilvee liemukohtaus ko meitsi pissi sinne pihalle.
Sit ko pissin matolle, ni ei kukaan liemuitse. Höh, emmä oikee hiffaa viel tätä pissimisjuttuu, kakkakäärmeist puhumattakaa...ihme ku noi isot koilat ei yhtää pissi eikä kaki sisälle.
Mikäköhä niitä vaivaa, onks ne jotai muumeja vai?

Oon mä syöny jo jtn pentumuussii, mamin tissimaidon lisäks. Välil siin oo messis semmosii mulkuloita. Aluks mä syleksin ne veke, mut nyt ne alkaa olla iha hyvii, telveellisii kuulemma meikälle. Jotai nappuloita...vissii...

Mä osaan jo kiipee veke sielt pentulootast. Yks aamu olin sillee vastass sitä kasvispappaa ku se tuli keittää jotai kahvii ja syömää muloja. Siel heiluttelin mun töpöhäntää et telve kavelii, saiskos sitä pentumuussii jo. Kato meikä o jo kunnon noutajanalku, osaa jo keljätä keittiös vajaa viisviikkosena...

Sit mä valitse mu koilalelut sillee, et ne o ainaski kaks keltaa isompia ku mä. O kato jotai haastetta.
Ja meikä o tö mään, mullo semmonen lammas, sitä mä osaan jo nylkyttää, oikee haltaudella ja pitkän kaavan mukaan. Yhtää en tiiä et mitä se meinaa, mut hauskaa o...

Tämmöst tänää ja lisää myähemmin t Vili tö mään




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti